חסדי נעמי בהערכות לקראת מבצע החלוקה הגדול

אתר קול חי 1 Comment on חסדי נעמי בהערכות לקראת מבצע החלוקה הגדול
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

בישיבת הערכות מיוחדת בהשתתפות ראשי המרכזים הלוגיסטיים ומנהלי הסניפים בכל רחבי הארץ מצפון לדרום, הביע מנכ"ל חסדי נעמי את רצונו כי העובדים והמתנדבים יצליחו להגיע לכמה שיותר משפחות נזקקות לקראת החגים הבאים עלינו לטובה.

עשרות מנהלי הסניפים העלו את הצרכים של הסניפים בניהולם ושרטטו את מפת המתנדבים העומדים לרשותם במהלך המבצע הגדול הצפוי לקראת החגים.

הנהלת הארגון פרשה בפני המשתתפים את כמויות המזון הצפיות להגיע ואת ההערכות הנדרשת לחלוקת המזון בזמן.

מנכ"ל חסדי נעמי הרב משה כהן ביקש כי המנהלים והמתנדבים יעשו מעל ומעבר כדי לגייס עוד ועוד מוצרי מזון ולהגדיל את מעגל המשפחות המקבלות בעוד אלפי משפחות.

"מצד אחד, אנו בפתיחת העשור החמישי לפעילות הארגון. מצד שני, בזכותכם, אנו מלאים בתחושת שליחות והתחדשות כל בוקר מחדש.

"רק בשבוע האחרון קיבלנו עשרות פניות חדשות של משפחות קשות יום, חלקן משפחות עם ילדים יתומים. אין לי אפשרות להגיד להם לא. זו לא אופציה."

הרב יוסף כהן יו"ר חסדי נעמי ציין כי לא חלם בעת שהקים את הארגון לפני מעלה מ40 שנה כי זה יהיה המצב היום.

"עשרים אלף מתנדבים, עשרות אלפי תורמים אלו נתונים שמרנינים את הלב. אך מאידך, אלפים רבים של משפחות המצפות למשלוחי המזון שלנו, אם לא, אין להן מה לאכול בחג! זה קורע את הלב."

"אני מודה לכל מי שתומך ומסייע וקורא לכל מי שמעוניין להיות שותף עמנו, להתקשר ולתרום כפי נדבת לבו. אין ספק שזו זכות עצומה לקראת יום הדין" סיכם הרב כהן.

המעוניינים להצטרף לזכות הגדולה בתרומה, מוקד חסדי נעמי: 03-677-77-77



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שלום לכולם, לרב יוסף כהן יש הרבה זכויות עם כל החסד שהוא עושה צריך להתפלל עליו הרבה כי הוא זקוק לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל משום שהוא נמצא כעת בבית החולים, שיהיה שנה טובה ומתוקה לכולם ובפרט לכל צוות "הבית החם" של "קול חי" אוהב אתכם ומעריך מאוד תמשיכו לעשות מה שאתם עושים עוד הרבה שנים טובות ושתיזכו בקרוב ממש לשדר את ביאת המשיח אמן כן יהי רצון, ואני יחזור עוד פעם, כל פעם אני מתרגש מחדש לשמוע את ה"קול החי" שלכם "תרתי משמע" אוהב אתכם הרבה מאוד ותודה עצומה לאבאל'ה שבשמים שנתן לנו כזה רדיו יקר,שלכם ואוהב תמיד המון,יהונתן רביבו מטבריה.